Konzultace probíhají online přes Google Meet.
Objednání probíhá přes webový objednávací kalendář Reservio (viz odkaz výše). Je možné, že když jsou termíny vyčerpané, stránka s termíny hlásí chybu (vraťte se na ni později - a přečtěte si informace níže).
Žádným jiným způsobem (než přes odkazovaný kalendář Reservio) neobjednávám.
KDY SE OBJEVÍ NOVÉ TERMÍNY?
Nové termíny přidávám obvykle v neděli večer nebo v pondělí ráno (v této době tedy bývá největší šance v mém kalendáři nový termín najít). Termíny přidávám na následující 1-3 týdny dopředu (nemá tedy smysl listovat kalendářem na další týdny a měsíce).
Jelikož poskytování poradenství není mým hlavním zaměstnáním, počet konzultací (a tedy i volných termínů) je omezený (typicky na 2-5 týdně - obvykle bývají termíny konzultací v 8 nebo 9 ráno, někdy též po 16. hodině odpoledne).
Několikrát do roka se může přihodit, že v neděli ani v pondělí nové termíny nepřibydou. Stává se to v době, kdy jsem vytížena jinými pracovními povinnostmi nebo si z jiného důvodu nemohu na poradenství v dalším týdnu udělat čas. Obvykle se však v příštím nebo přespříštím týdnu zase nové termíny objeví.
PŘÍJÍMÁTE NOVÉ KLIENTY?
Pro všechny klienty platí stejná pravidla rezervace termínů (objednat se lze pouze online prostřednictvím rezervačního kalendáře). Je tedy jedno, zda-li se ke mně objednáváte poprvé, nebo jste už u mne nějaké poradenství absolvovali. Díky tomuto systému tak mají všichni zájemci o konzultaci stejnou šanci.
REZERVAČNÍ SYSTÉM
Po kliknutí na tlačítko "objednat se" se otevře rezervační stránka. Nové termíny na ní najdete pod tlačítkem "rezervovat". Informaci "zavřeno" uvedenou pod mým jménem ignorujte. Nové termíny jsou vždy pod tlačítkem "rezervovat" a otevřením kalendáře. Pokud v kalendáři žádný volný termín není, vraťte se na stránku později (nejlépe v neděli večer nebo v pondělí ráno - viz informace výše).